महत्त्वपूर्ण सूचना

NepalFlag

वि.सं:

नेपाल संवत: ११४५ थिंलागा षष्ठी - २१

गुणस्तर सुधार तथा सेवा नियमन शाखा

खानेपानी तथा ढल व्यवस्थापन विभागको स्थापना काल देखि खानेपानीको सर्वसुलभ पहुँच पुर्याउने कार्य भइरहेकोमा अपेक्षित रुपमा पानी जन्य रोगहरुको प्रकोप निराकरण हुन सकिरहेको थिएन।यसै सन्दर्भमा वितरित खानेपानीको गुणस्तरमा समेत सुधार ल्याउन निर्माण हुने नयाँ आयोजनामा समेत खानेपानीको गुणस्तरलाई मध्यनजर गरी आयोजना निर्माण तथा कार्यान्वयन गर्ने उद्देश्यका साथ सन् २००० (आ.व. ०५७।५८) मा छुट्टै खानेपानी गुणस्तर तथा अनुगमन शाखाको स्थापना भएको हो।हालको संघिय पुनसंरचना अनुसार तीन तहको सरकार कार्यान्वयनमा आएकोले आ.व. ०७५।०७६ देखि संघिय विभागको नाम परिवर्तन भै खानेपानी तथा ढल व्यवस्थापन विभाग कायम भएको छ भने विभागका शाखाहरुको कार्यक्षेत्र समेत परिवर्तन भै शाखाहरु एक आपसमा गाभिन गई खानेपानी गुणस्तर शाखाको कार्यक्षेत्र फराकिलो भै शाखाको नाम “खानेपानी गुणस्तर सुधार तथा सेवा नियमन शाखा” कायम भएको छ। सुरक्षित पिउने पानीमा जनताको पहुँच पुराउन पर्ने संविधानको मौलिक हकमा व्यवस्था भएकोले तथा दिगो विकास लक्ष्य (२०१६-२०३०) मा नेपालको प्रतिवद्धता लाई समेत ध्यान दिइ मध्यम/ उच्च स्तरको खानेपानी सेवा उपलब्ध गराउन खानेपानी सुरक्षा योजनालाई आयोजनाको अभिन्न अङ्गको रुपमा लिइ तीनै तहको सरकारको समन्वय, सहजीकरण र सहकार्यमा खानेपानीको गुणस्तर सुधार गरी सुरक्षित पिउने पानीमा उपभोक्ताको पहुँच गराउन अहिलेको आवश्यकता देखिन्छ।सन् २०१७ को अन्त्यसम्म १९ प्रतिशत जनतालाई उच्च तथा मध्यम स्तरको खानेपानी सेवा पुगेको अनुमान विभागले गरेको छ। राष्ट्रिय लक्ष्य तथा दिगो विकास लक्ष्य (२०१६-२०३०) संग तालमेल मिलाउँदै नेपाल सरकारले सन् २०३० सम्म ९०% जनसंख्यालाई सुरक्षित खानेपानीमा पहुँच पुराउने लक्ष्य राखेको छ। अत: उक्त लक्ष्यहरु प्राप्तीको लागि यस शाखाले निम्न कार्यहरु सन्चालन गर्दै आइरहेको/गर्ने छ।